woensdag 2 november 2011

Siempre lo mismo

Ik heb lang niets meer geschreven maar er is eigenlijk ook niet meer veel gebeurd.. Met mijn familie gaat alles goed maar op school is het echt ni plezant. Ik ben blij dat Johannes (een afs'er van Noorwegen) in mijn klas zit. Wij zitten samen echt vaak te klagen :p Maar ik kan met hem tenminste een volwassen gesprek voeren & hij praat goe spaans. Wij willen allebij super graag weg uit Moca maar het is omdat we alletwee een goei gezin hebben dat we niet kunnen veranderen (want je kan alleen verandere als er problemen zijn met je familie). Ik zit nu ook op een privéschool & een publieke school is echt vele leuker (zoals in Bonao).
Moca is echt mega saai en mijn dagen bestaan uit school en fitness. Met de voetbal ben ik gestopt omdat er meer gezeten werd dan gevoetbald. En de volleybal was nog een grotere ramp. Ik ga nu elke dag fitnesse en soms zwemme & tenisse me Johannes. En elke vrijdag dansles.
Ik ben echt aan het aftellen tot ik alleen mag reizen buiten mijn dorp. Bonao & Santo Domingo waren echt duizend keer leuker!
Ik kijk ook echt super hard uit naar de reis die we gaan doen van 16 tot 20 novembre. Naar de Pico Duarte, den hoogsten berg van de Dominicaanse. Veel wandelen, kamperen, zwemme in de rivieren, mijn Belgische vrienden terugzien! Kheb er echt zin in :)
Kmoet gewoon wa positief blijve denken & de leukste dingen komen nog!
Ik hoop jullie volgende keer wat meer interessantere dingen te vertellen.

Adiós!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten