dinsdag 27 december 2011

Feliz Navidad!

Vorige week dinsdag had ik mijn laatste examen op school. Ik heb alle examens meegedaan maar ze waren niet allemaal even goed :p voor één keer was mijn Frans eens het beste van allemaal! Nu heb ik vakantie tot 9 januari.
Donderdag zijn we met de vrijwilligers en AFS'ers van Moca naar Cabarete geweest. Een strand in het noorden hier niet zover vandaan. Het is het surf en kite paradijs van de Dominicaanse. Ik heb er echt van genoten en het was er super mooi!
Zaterdag in de ochtend ben ik met de familie vroeg vertrokken naar Baní, een dorp in het zuiden dichtbij Santo Domingo. Dit is de geboorteplaats van mijn papa en hier woont familie van hem. Hier hebben we dan kerstmis gevierd. Ik had het eigenlijk veel specialer verwacht maar we hebben niet veel gedaan... Eerst veel gegeten (ook niet allemaal samen aan tafel ofzo) en dan zijn we even naar het parkje geweest. Daarna heb ik met mijn zussen nog wat tv gekeken en gaan slapen... Zondag zijn we terug naar Moca gekomen en nog familie bezocht. Toen we thuis waren heb ik een t-shirt gekregen :)
Ik hoop dat Nieuwjaar toch iets leuker wordt...
Gisteren ben ik inkopen gaan doen om worstenbrood en chocomousse te maken voor een wedstrijdje van AFS deze woensdag. Ik hoop dat het wat gaat lukken want ik heb niet echt de juiste ingrediënten gevonden :p
Ik kijk echt super hard uit naar het surfkamp 13 januari. Ik wil echt meer reizen en dingen beginnen doen...

Gelukkig kerstfeest en gelukkig Nieuwjaar!
Feliz navidad y feliz año nuevo!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten