maandag 30 januari 2012

Ya 6 meses aqui??

Te beginnen met Nieuwjaar... dit was echt veel leuker dan kerstmis! Eerst met heel de familie en nog veel mensen die ik niet kende gegeten en dan rond 1u naar de Club hier in Moca vertrokken. Jaja in een kleedje, op hakken en veel te veel schmink :p ook weer eens iets anders... In de Club was er een apart deel voor de jongeren en voor de ouders. Veel gedanst, gedronken en gefeest tot 7u 's morgens. Mijn voetjes waren echt dood!
In de vakantie ben ik dan nog met de familie naar Jarabacoa geweest, een mooi dorpje hier niet zo ver vandaan waar we nog eens terug naartoe gaan om te gaan paardrijden :)

13 januari was het surfkamp van AFS! Vrijdag waren wij (de meisjes van Moca) natuurlijk goed op tijd in Santo Domingo in het AFS kantoor waar we dan nog meer dan 4u hebben moeten wachten op al de rest. We zijn dan ook veel later dan verwacht aangekomen in Las Terrenas. Bleek dat we dan in tenten moesten slapen wat we ook niet echt verwacht hadden :p die avond hebben we nog lekker gegeten en bij een groot kampvuur gezeten. Onze tenten stonden vlak naast het strand wat wel heel gezellig was! De volgende ochtend zijn we vroeg opgestaan om al direct te beginnen surfen. Het weer sloeg wel wat tegen in het begin maar toen wij (Floor, ine & ik) met de derde groep begonnen surfen kwam de zon er toch wat door :) Het surfen was echt super plezant! Het was moeilijker dan verwacht maar echt heel leuk :p Dan was het middageten en daarna hadden we veel vrije tijd dus hebben we nog lang op ons eigen wat geoefend op het surfen. Hierna was het nog een uurtje surfles en ging het toch al wat beter :) Daarna ben ik met Floor gaan kayakken ook heel plezant en super mooi! Die avond zijn we even naar het centrum van Las Terrenas geweest. Echt een gezellig dorpje! Terug bij de 'camping' was het ook nog heel leuk, veel gedanst en gelachen! Zondagochtend hebben we nog even kunnen surfen en rond 2u zijn we terug naar huis vertrokken. Ik hoop dat ik in de volgende maanden nog eens kan gaan surfen!

Vorige week heb ik mijn rapport gekregen. Over het algemeen was het echt veel beter dan ik had verwacht! En jaja mijn Frans was het beste! :)
Nu ben ik juist terug van een weekendje Santiago waar Ine woont. Zaterdag zijn we naar het strand geweest samen met Floor.
Deze zondag is het carnaval, het weekend erna een AFS weekend en dáárna mogen we eindelijk alleen reizen :p Ik kijk ernaar uit!

Hablamos! Byee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten