woensdag 14 maart 2012

El tiempo pasa demasiado rápido!

Heey! Het is al weer een tijdje geleden dat ik nog iets geschreven heb..
Heel februari was het hier elke zondag Carnaval, wat echt een zotte en chaotische bedoeling is! De meeste mensen gaan op zondag naar La Vega (niet zo ver van Moca) want daar is het carnaval het grootst. De eerste zondag van februari ben ik naar daar geweest met AFS. Het was echt super plezant! Mijn poep deed wel echt super veel zeer want de mense die verkleed zijn hebbe zo een 'knuppel' achtig iets vast waarmee ze op iedereen hun achterste slagen en dat doet ni normaal veel pijn! :p 's Avonds trad Daddy Yankee op wat echt dikke sfeer was!
Het weekend erop was het Midstay weekend van AFS. Het was een heel leuk weekend maar we hebben ook al de regels gekregen over het 'alleen reizen' wat wel een beetje tegensloeg.. we mogen bijvoorbeeld geen twee weekends achter elkaar weggaan, geen school missen (en we hebben nog maar één week vakantie) en we moete altijd alles aan AFS laten weten waar we zijn als we buiten ons dorp gaan. (en nog honderd regeltjes) Maarja dat nemen we er dan maar bij zeker..
Eén van de zondagen erop ben ik naar Samana geweest ook met AFS om daar naar de walvissen te gaan kijken. Het was echt super graaf en we hebben er veel gezien! We zijn daar ook naar een eilandje geweest waar we konden eten en zwemmen. Het was er echt heel mooi!
Het Duits meisje waar ik in het begin van het jaar heel goed mee bevriend was is nu terug hier op vakantie en ik ben met haar en nog vrienden van Bonao naar een resort geweest in Sosua wat een heel tof weekend was!
Floor is ook nog een weekendje naar mij gekomen en zaterdag zijn we naar het concert van Pitbull geweest in Santo Domingo wat echt bangelijk was! Kheb me echt super goed geamuseerd die avond! Er waren vier AFS'ers die zonder toestemming van AFS naar het concert zijn geweest en zij zijn nu teruggestuurd naar hun land! :(
Het weekend erop ben ik dan naar Floor gegaan in Nagua. We zijn naar het strand geweest en het nachtleven van Nagua gaan ontdekken :p super leuk dorpje!
Dit weekend moet ik dus thuisblijven. Deze vrijdag ga ik koken bij een vriendin thuis, eens iets anders dan rijst met bonen want dat ben ik ondertussen echt wel kotsbeu! En het weekend erop ga ik een citytripje maken met Floor naar de Zona Colonial in Santo Domingo.
Door de week op school is het wel nog altijd super saai maar ik kijk altijd uit naar de weekends en heb nu wel meer te doen. Daardoor gaat de tijd ook echt super snel en kom ik plots binnen twee maand en een half al terug naar België! :o Veel te snel! Maar ik ga er nog volop van genieten...

Byee xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten